Ето защо прогресивните учители са истински професионалисти

Те са творци на образователния процес и постоянно се учат – обменят знания и опит помежду си, проектират образователните дейности (често с участие на децата и родителите), изследват и рефлектират, усъвършенстват практиките си, помагат на по-неопитните колеги, учат се от световния опит.

Основно прогресивно училище 1, София : С подкрепата на ICAL целим създаване и описване на собствена методология, включваща: баланс между мотивацията и участието на учениците, разнообразие от инструменти и стратегии в зависимост от целите на учебната програма, дизайна на дисциплинарни и трансдисциплинарни курсове с подходящи за възрастта рамки и повишаване на възможностите за изследване от страна на учениците, среда за подкрепа на любопитството и ангажираността на учениците като активни участници и собственици на процеса на собственото си учене.
С подкрепата на ICAL целим създаване и описване на собствена методология, включваща: баланс между мотивацията и участието на учениците, разнообразие от инструменти и стратегии в зависимост от целите на учебната програма, дизайна на дисциплинарни и трансдисциплинарни курсове с подходящи за възрастта рамки и повишаване на възможностите за изследване от страна на учениците, среда за подкрепа на любопитството и ангажираността на учениците като активни участници и собственици на процеса на собственото си учене. С подкрепата на ICAL целим създаване и описване на собствена методология, включваща: баланс между мотивацията и участието на учениците, разнообразие от инструменти и стратегии в зависимост от целите на учебната програма, дизайна на дисциплинарни и трансдисциплинарни курсове с подходящи за възрастта рамки и повишаване на възможностите за изследване от страна на учениците, среда за подкрепа на любопитството и ангажираността на учениците като активни участници и собственици на процеса на собственото си учене.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *